Asistență în toate etapele procesului de vânzare

Fiind un ansamblu rezidențial Premium, dorim ca serviciile noastre să fie la același standard. De aceea, începem prin a fi prezenți în mediul online, prin intermediul website-ului, prin platformele sociale, prin platformele de imobiliare, unde prezentăm în detaliu atât beneficiile ansamblului, cât și ofertele disponibile. Începând cu această etapă păstrăm legătura cu cei interesați spre a le oferi îndrumarea necesară.

Procesul de achiziție al unui apartament

Încă de la prima discuție pe care o avem cu potențialul client insistăm ca acesta să ne viziteze, spre a putea observa detaliile și calitatea care caracterizează ansamblul nostru de locuințe. Numai în momentul în care acesta calcă pragul apartamentelor noastre, va observa particularitățile construcției și calitatea execuției finisajelor. Pentru a putea răspunde solicitărilor de vizionare, am extins programul de lucru spre a fi mult mai accesibili.

Ajuns în biroul de vânzări, clientul poate observa cu usurință poziționarea blocurilor în complex și compartimentarea apartamentelor, datorită machetelor 3D de prezentare. Astfel, întelegem dorința clientului și împreuna cu acesta, pornim vizionarea apartamentelor. Vizita începe cu showroom-ul de finisaje, unde găsim o gamă variată de modele, urmează vizitarea apartamentelor finalizate, unde se poate observa calitatea lucrului bine făcut.

În momentul în care clienții ajung să observe detaliile de execuție ale ansamblului nostru, aceștia știu cu certitudine că astfel de finisaje nu se găsesc în piața locală, iar din acest moment, rămâne doar să găsim împreună varianta optimă de finanțare, în funcție de care variază și costul de achiziție. De aceea, oferim variante multiple de plată, posibilitatea de achiziție în rate de la dezvoltator, precum și condiții avantajoase de finanțare prin instituții financiare bancare partenere, prin care procesul de finanțare este unul simplicat.

Spre a asigura un mediu juridic adecvat, colaborăm cu notari de top, specializați în contracte rezidențiale. Consultantul, împreună cu cabinetul notarial, oferă asistență juridică clientului prin îndrumarea acestuia spre a obține actele necesare, precum și prin suportul necesar redactării acestora.

Împreună cu clientul alegem materialele pentru finisaje, întocmim fișa aferentă proiectului de amenajare, prin intermediul căreia monitorizăm stadiul și corectitudinea execuției. Când vine vorba de amenajarea interiorului unui apartament suntem flexibili și întelegem nevoia fiecărui client de a-și particulariza locuința și îi oferim întregul suport tehnic necesar efectuării acestui lucru. Totuși, insistăm ca exteriorul ansamblului să rămână curat, fără modificări, spre a păstra aspectul îngrijit pe care ni-l dorim.

Întelegem că natura omului este schimbătoare, iar de aceea răspundem cu promptitudine la solicitările punctuale ce apar din partea clienților!

Ajunși la predarea apartamentelor facem verificarea finală de conformitate împreună cu clientul, se face predarea cheilor și a dosarului de garantii. Procesul de asistență nu se oprește aici, ci oferim suport în amenajarea/ mobilarea apartamentelor, oferim asistență în perioada de garanție și post garanție, atât pentru vicii ascunse, cât și pentru solicitări punctuale venite din partea clienților. Deseori, pentru cei care au achiziționat un apartament cu scop de investiție, am intermediat și procesul de închiriere a acestuia. 

Achiziția unui apartament reprezintă o experiență pentru viitorul rezident și ne dorim ca această experiență să fie una cât mai placută, astfel încât să contureze valorile brandului nostru, cât și să îl facă pe acesta să ne recomande mai departe.